بسیار امیدوارم که پیام این چند سطر به گوش حداقل یکی از مخاطبین آن برسد، باشد که موجب ندامت او گشته و  دیگران را از این رفتار شنیع  بد خیم و عاقبت پرهیز دهد.

شاید بشود ددمنشی مردان، پدران و پدر بزرگان تماشاچی را یکجورهایی با  مستمسک ذات خشونت پسند آندسته از مردان رفع و رجوع کرد ولی بردن کودکان به تماشای قتل (اعدام) را به هیچ وجه نمیشود توجیه کرد.

بالا از سری نوشته های پیشین در مذمت قتل (اعدام) انسان خصوصاً در ملاء عام و بدتر از همه بردن کودکان به تماشای توحش قتل انسان هاست. 

دیروز اسماعیل رنگرز، قاتل آتنا اصلانی هفت ساله، که پس از تجاوز او را بقتل رسانده بود در ملاء عام توسط فاشیست های اسلامیست بقتل رسید.

عده زیادی از نیمه شب رفته بودند تا جا بگیرند برای تماشای مراسم قتل صبح زود، با تماشاچیان بزرگسال کاری نیست که از هلهلۀ شادی آنان معلوم است که تماشای قتل انسان برایشان لذتب بخش میباشد ( ویدیو ↓).

 پیشتر در بارۀ مادران تجاوزگر ایرانی مطالبی تقدیم شد، برای نمونه اینجا،  این نوشته هم برای ارسال خاک عالم بر سر آن مردان وحشی ایرانی است که کودکان را به تماشای توحش قتل انسان میبرند.

تجاوز شاخ و دُم ندارد، چه جسم و روح و روان باشد، چه تنها به روح و روان، تجاوز است با یک عمر عواقب برای قربانی و همچنین جامعه، بنابراین  مردانی که کودکان را به تماشای توحش قتل، شکنجۀ شلاق و بریدن اعضای بدن انسانها میبرند تجاوزگر هستند ( عکس ↑) عین همان وحشی قاتل آتنا کوچولو.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

پ.ن. نماد سقوط همه جانبه اخلاق در ایران تحت حاکمیت فاشیسم دینی برگزاری مراسم مختلط قتل (اعدام)،  دست بریدن و شلاق زدن است در حالیکه ورود زنان و دختربچه ها به ورزشگاه ها برای محافظت از آنان در برابر "خشونت لفظی" ممنوع میباشد.