قطب دراویش گنابادی  نود سال سن دارد و ساکن تهران است. در چند روز گذشته دراویش برای محافظت از قطب خود در اطراف خانۀ او تجمع کرده بودند که مورد حملۀ مسلحانۀ فاشیست های اسلامیست قرار گرفتند.

تعداد  بقتل رسیده ها هنوز دقیقاً معلوم نیست، فاشیست ها گفته اند که پنج مأمور مسلح آنان بقتل رسیده و صدها درویش به اسارت گرفته شده اند.

ولی خبر خوش آنستکه در تهاجم مسلحانه به دراویش بدون اسلحه فاشیست های اسلامیست  "درایت و اقتدار" بخرج داده اند.

خبر:

"در حالیکه قطب دراویش گنابادی هواداران خود را به آرامش توصیه کرده،سخنان مقامات جمهوری اسلامی علیه دراویش ادامه دارد و در همین حال رئیس پلیس تهران گفت که «می‌توانستیم» منزل مورد نظر را «با آرپی‌جی بزنیم اما با اقتدار و درایت رفتار کردیم».

احتمالا اشاره حسن رحیمی به خانه نورعلی تابنده،قظب دراویش گنابادی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،حسن رحیمی،رئیس پلیس تهران،شامگاه چهارشنبه،۲ اسفند،دریک برنامه تلویزیونی گفت:«نیروی انتظامی ، مقتدرانه ­خیابان پاسداران را از آشوبگران و اراذل پاکسازی کرد».

بدینوسیله از فاشیست های اسلامیست ایرانی کُش و ایران ویران کُن برای استفاده نکردن از توپ، تانک، هواپیمای جنگی و دیگر ادوات انسانکشی در مقابله با دراویش بدون اسلحه و آنهم در وسط شهر و محلۀ مسکونی سپاسگزاری میشود.

اینکه فاشیست ها  تنها با مسلسل و دیگر تسلیحات سبک ایرانی کُشی کرده اند را باید به حساب خوش شانسی دراویش تهران گذاشته، یادمان باشد در اسلامشهر فاشیست ها از هلیکوپتر برای ایرانی کُشی استفاده کردند.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک