زیانهای نادانی وناتوانی آخوندان – دانشجو

امروز دیگر کمترکسی وجود دارد که به عمق زیانهایِ ناشی ازنادانی وناتوانی آخوندان واثرات آنها بر کشور ومردم ایران پی نبرده باشد. افزایش آوارگان و مهاجران ایرانی وسریع و پرقدرت شدنِ رسانه های گروهی موجب شده که  حتی بسیاری ازمردم کشورهای میزبانِ مهاجران وآوارگان  نیز ازاوضاع ایران باخبرشوند.  این میزبانان که توانایی و دانایی و کارآمدی مهاجرانِ و آوارگانِ متخصص ایرانی را دیده وآنهارا با آغوش باز پذیرفته اند، درشگفتند که چرا باید ایران وسرنوشتِ مردمان با استعدادش درگروِ تصمیمات نابخردانه ی آخوندانِ نادان و شرورباشد. 

آنچه باید برای ایرانیان جوان بازگو وتاکید شود اینست که کشورما قرنهاست که ازنادانی وخودبزرگ بینی آخوندان آسیب دیده وبه عقب رفته است. بنابراین زیان آنها فقط زیانهای اخیر چون جور بر زنان، شرکت دادن ایران درجنگهای ناخواسته، کشتن و مجروح ساختن فرزندان کشور ، دزدی های ملیارد دلاری، و سدسازی های رودخانه خشک کن و مخارج برباد داده شده ی تاسیسات اتمی وغیره نمی باشد. این گروه خودخواه وجنون زده حدود پنج قرن مدرسه و تمام مراکز آموزشی کشور را در دست داشته اند وخرافات بسیاری را درمیان مردم گسترش داده اند.

 درمقالات وکتابهای برگرفته شده ازروانشناسی میخوانیم که اگرانسان رفتاری را سی روز پشت سرهم تکرار کند، آن رفتار جزء عادت های او خواهد شد.  این واقعیت علمی دلیل  بسیاری از رفتارهای تقلیدی امّت را روشن می کند.  مثلا روشن میکند که چرا هنوزهم در قرن بیست و یکم افراد فقیر و بیسواد گرسنگی میکشند ولی بخاطر باورهای غلط و تبلیع شده بوسیله ی آخوندان،  حاضرند پس انداز ناچیز خودرا بصورت نذر وصدقه در چاه جمکران و قبر عرب زاده ها بیاندازند، به آخوندان دهند یا خرج گنبد طلای  امامزاده های در خارج از ایران کنند.

برخلاف هرمسئول دانا و دلسوزی، آخوند از قدرت چسباندن خود به دین و امام واحکام سوء استفاده میکند تا خرافات و جهالت را گسترش دهد.  یکی ازابزارهایی که آخوند درطول تاریخ برای امر و نهی کردن، از آن  سوء استفاده  کرده ومیکند فتوا دادن است. فتوا یعنی داوری بر اساس فقه.   خواندن بعضی ازاین فتواها درمحافل خصوصی بسیاری ازایرانیان مثل تکرارجوکهای ملانصرالدین باعٍث خندیدن بریش آخوندان ومسخره کردن ملایان و آگاه شدن ازمیزان بلاهت آنها می باشد. 

اخیرا آخوند ی فتوا داده  و گفته " من نمی دانم فیسبوک چیست ولی هرچه هست حرام است!"

آخوند دیگری گفته " اعتراض به وضع نامساعد کشور وانتقاد ازآخوندان و مسئولین کشور حرام است"

آخوند دیگری هم با وقاحت گفته " تجاوز به مرد و زن زندانی برای گرفتن اعتراف مجازست"

آخوند خمینی ماهی ازون برون وخاویار را حرام دانست و بعد ها تغییر عقیده داد وحلالش کرد!،

 به فتواهای زیردرطول تاریخ توجه کنید وازمیزان فهم وبینشِ آخوندان که هنوز هم میخواهند برای شما وهشتاد وچند ملیون ایرانی دیگر تصمیم  گیرند، بیشتر باخبر شوید:

- حمام دوش حرام است،

- لامپ و برق حرام است،

- شناسنامه گرفتن حرام است،

- استفاده ازماشین لباسشویی حرام است،

- واکسن زدن حرام است،

- موسیقی حرام است،

- نقاشی حرام است،

- رای دادن زنان حرام است،

- به مدرسه رفتن زنان حرام است،

- رفتن زنان به ورزشگاه حرام است،

- شطرنج حرام است،  

- پپسی کولا حرام است،

- استفاده از ویدیو حرام است،

- نوروز حرام است،

مبارزان آگاه امروزی با خواندن و دانستن چنین مطالبی آگاهتر میشوند که آخوند، رسمِ تازیان بیابانگرد و الله و مردمان را بازیچه و ابزار رسیدن به هدفهای نامردمی خود قرارداده است.   

آنها میدانند که با سرنگون ساختن رژیم آخوندی طلسم کهنه ی تاریکی وعقب ماندگی ایران را خواهند شکست.    این مبارزان یقین دارند که با براندازی رژیم آخوندی و رسمِ تازی بزرگترین افتخارتاریخی را نصیب خود خواهند کرد.   افتخار نجات بخشیدن این نسل و همه ی نسلهای آینده از جهل وخرافاتی که چهارده قرن کشور را به عقب رفتن واداشته است.  این مبارزان پایدار برآنند که بار دیگر میهن خود را مهد دانش و آرامش و پیشرفت سازند و آنرا در جایگاهِ شایسته اش در جهان قرار دهند.

ایران فردا ، شکوهمند و سرافراز – دانشجو

www.youtube.com/watch?v=PfMl7XbCZ4E

خیزش تا سرنگونی رژیم آخوندی - دانشجو

www.iroon.com/irtn/blog/11900