رادیو فردا:

پرچم حزب‌الله لبنان

قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان، موشک‌های ایرانی را «تنها راه کشاندن» جنگ با اسرائیل به خاک آن کشور دانست و از تجهیز این گروه به موشک‌های «نقطه‌زن» ساخت ایران خبر داد.

شیخ نعیم قاسم، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، که روز یک‌شنبه ۲ آذر منتشر شده، گفت: «تنها راه کشاندن مبارزه به سرزمین دشمن، موشک‌های ایرانی برای مقاومت در مقابله با اسرائیل است.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: «صهیونیست‌ها نیز به‌خوبی می‌دانند که حزب‌الله موشک‌های نقطه‌زن را در اختیار دارد و به‌علت امکاناتی که حزب‌الله به دست آورده و حمایت‌های جمهوری اسلامی و آمادگی حزب‌الله برای هر جنگ آینده، این جنگ برای اسرائیلی‌ها سخت‌تر خواهد بود.»

به گفته خبرگزاری تسنیم، منظورِ قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان از موشک‌های «نقطه‌زن» موشک «فاتح» است که از آن به‌عنوان «دقیق‌ترین موشک ایرانی» نام برده می‌شود.

در هفته‌های گذشته خبرگزاری‌های فارس و تسنیم، دو خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، گزارش‌هایی را درباره توان موشکی ایران برای مقابله با اسرائیل منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری فارس، روز شنبه، ۲۴ آبان از سه نوع موشک ایرانی «شهاب»، «قدر» و «سجیل» به عنوان «نامزدهای اصلی نابودی اسرائیل» نام برده بود.

برو به آدرس