در پی جدیدترین حملۀ شیمیایی بعثی های جانی به شهرک خان شیخون که منجر به قتل فجیع نزدیک به صد انسان غیر نظامی منجمله تعداد  زیادی کودک سوری شد، ایالات متحده پایگاه هوایی بعثی های جانی را موشک باران کرد.

این هم بخشی از واکنش حزب خائن توده که هرگز و هرگز عملیات گستردۀ نظامی "فدراسیون روسیه" در کنار فاشیست های اسلامیست اعزامی از ایران در  سوری کُشی را محکوم نکرده:

"ایالات‌متحده تهاجمی نظامی به سوریه را آغاز کرد. به‌باور حزب تودهٔ ایران، این تهاجم تجاوزکارانهٔ آمریکا به سوریه- به‌بهانهٔ پاسخ دادن به حملهٔ شیمیایی‌ای مشکوک و درعین‌حال غیرقابل‌دفاع در "ادلب"- برخلاف چارچوب‌های تمامی قوانین بین‌المللی صورت می‌گیرد.

دولت فدراسیون روسیه، اقدام تحریک‌آمیز ایالات‌متحده در حمله به سوریه را در حکم حمله‌یی نظامی به کشوری مستقل و عضو سازمان ملل محکوم کرد و تشکیل جلسهٔ اضطراری "شورای امنیت سازمان ملل" به‌منظور رسیدگی به این تجاوز را ‌ خواستار شد. دولت روسیه در همین رابطه اعلام کرده است که، توافق داوطلبانه‌اش در سال‌های اخیر با ایالات‌متحده در رابطه با هماهنگی پرواز هواپیماهای نظامی و اقدام در حریم فضایی سوریه را لغو خواهد کرد. روسیه اعلام کرده است که، با دولت سوریه در تقویت دفاعِ ضد هوایی این کشور همکاری خواهد کرد."

به عبارت دیگر؛ به مصداق ترک عادت موجب مرض است، حزب خائن توده و نوکری پوتین تداوم نوکری انکار ناپذیر حزب خائن توده  میباشد.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک