گل گلاب

من مطمئنم یه جایی یه کارگاه محرمانه هست که هرویین ، ماریجوانا ، کراک ، شیشه ، شیره و قوی ترین مخدرها و توهمزاهای جهان را با شراب شیراز و عرق سگی و ودکای روس قاطی میکنن و باهاش صندلی میسازن ، و صندلی های مدیریت در جمهوری اسلامی تولید شده توسط همین کارگاه هست.

نمیدونم چه حکمتی هست که هرکی روی صندلی های مدیریتی ج اسلامی میشینه میره توی فاز توهم و حرف هایی میزنه و ادعاهایی میکنه که مرغ پخته از شنیدنش قاه قاه میخنده!

وزیر صمت دیروز ادعاها و تعاریفی از خودروسازی تیرکمون شاهی مملکت کرد که نخست وزیر ژاپن هنوز همچین تعاریفی از صنعت فوق پیشرفته خودروسازی کشورش نکرده!

کلا ما طی این سه چهار دهه خیلی آرام و نامحسوس برگشتیم به عصر قاجار و کم کم هم داریم به عصر حکمرانی مغولان وارد میشیم!

کل منابع و منافع ملت و مملکت تقسیم شده به یه مشت گردنه ، و سر هر گردنه یه گروه از خودی ها توی روز روشن و با کمال افتخار ایستادن و ملت بدبخت و توسری خور ایران را لخت میکنن.

یکی با انحصار خودروسازی ، یکی با بانک داری ، یکی با لوازم خانگی ، یکی با پتروشیمی ، فولاد ، روغن ، نهاده های دامی ، لاستیک ، دارو ، پیمانکاری ، واردات ، صادرات و...

خلاصه هر کالای مورد نیاز ملت برا خودش پدرخوانده و گردنه داره و سر گردنه با اسم رمز نعمت تحریم و تولید ملی و خودکفایی و...‌ ملت را لخت میکنن.

مملکت قانون و ساختار و قوامی نداره و هرکی یه گوشه برای خودش درحال حکومت و چپاول و راهزنی رسمی در روز روشن هست.

محاله شما در صنف صنعت ، تجارت ، خدمات و تولید حتی یک رشته و حرفه و بیزینس را پیدا کنید که در راس اون یه مشت پدرخوانده و مافیای خودی و دردانه حکومت قرار نداشته باشن.

حضرات مدعی انقلابیگری و پیشرفت و فاتح قله و... مملکت را برگردوندن به دوران افول قاجار و هرجای کشور در تصرف یه خودی و دار و دستش هست.

همین وزیر که دیروز توهم زده بود و صنعت ارابه مرگ سازی ایران را با خودروسازی ژاپن اشتباه گرفته بود ، سال ها سر گردنه مپنا بوده و بنام تحریم دمار از روزگار بسیاری از صنایع تولیدی و مونتاژی و واردات درآورده و از این طریق یه امپراتوری برا مجموعه خودش درست کرده‌.

مسلما الان همین وزیر باید از یه گردنه بگیر دیگه مثل خودروسازان حمایت کنه و یه مشت دروغ و چرندیات تحویل ملت و بالادستی های خودش بده.

طی این سال ها ملت به غورباغه های نشسته در وسط دیگ جوشان تبدیل شدن و کم کم تمامی منابع و منافعشون به تاراج رفته و میلیون میلیون به زیر خط فقر سقوط کردن.

علیرغم تمام ادعاهاشون ، نه اراده و عرضه ای برای تغییر وضع موجود دارن و نه توان پس گرفتن حق و حقوق مسلم خودشونو.

یه گروه رفتن زیر بیرق مافیاهای خودی و لفت و لیس میکنن.

یه گروه خودشون را به در و دیوار میزنن و به هرکار نامشروع و قبیحی دست میزنن تا کسب منفعت کنن.

یه گروه بار و بندیل جمع کردن و یا از مملکت فرار کردن و یا درحال انجام مقدمات فرار و مهاجرت هستن.

و گروه کثیری هم درحال تماشای سوختن و نابود شدن خودشون و منابع و منافع مملکت هستن و مرگ تدریجی و خفت بار ، ذیل حکمرانی فجیع فعلی را انتخاب کردن.

باور کردنی نیست که اکثریت مطلق ملتِ مدعی فرهنگ و تاریخ و تمدن ، سالیان سال با چشم خودشون درحال تماشای نابودی و غارت مملکت و فنا رفتن آرزوهای چند نسل و همه گیری عمدیِ فقر و فساد و فحشا و... توسط اقلیتی محض و مدعی نمایندگی خدا هستن ، اما دست از پا خطا نمیکنن و...

بگذریم...