مسابقات امیدهای جهان زیر ۲۳ سال . علیرضا کریمی با دوبنده آبی ۳-٢ جلوی نماینده روس جلو بود و ۱۰ ثانیه تا پایان مسابقه مانده ( ویدیو ↓) که کادر فنی بهش میگن بباز چون در تشک مجاور نماینده اسرائیل پیروز میشه و دور بعد ایران و اسرائیل به مصاف هم خواهند رفت.

بجای علی پیروز شو و برای ایران افتخار آفرین باش، مربی کنار تشک دستور میدهد "علی بباز، علی باید ببازی":

 

بالا از نوشته ای است که چند روز پیش در بارۀ دستور "علی باید ببازی" تقدیم شد. این هم عذر بدتر از گناه دستور دهنده:

"علیرضا رضایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران با دفاع از اقدام خود در دستور به علیرضا کریمی برای باخت مقابل حریف روس گفت: اگر شما جای ما بودید چکار می‌کردید؟ ما چاره‌ای جز انجام اینکار نداشتیم. اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم که کشتی‌گیر اسراییل مقابل حریف آمریکایی پیروز شود. وقتی دیدیم کشتی‌گیر اسراییلی در یک لحظه و در همان ثانیه‌های نخست کشتی‌گیر آمریکا را هنگام اجرای فن گیر انداخت و ضربه کرد، باید سریعتر به کریمی اطلاع می‌دادیم که کشتی را بازنده شود تا به حریف اسراییلی نخورد.

رضایی افزود: اگر کریمی کشتی‌گیر روس را شکست می‌داد و آنوقت در دور دوم مقابل حریف اسراییلی کشتی نمی‌گرفت آنوقت کشتی‌گیر روس حذف می‌شد و روس‌ها با توجه به قدرت و نفوذی که در اتحادیه جهانی کشتی دارند پدر ما را در می‌آوردند. پس ما سعی کردیم با دیدن همه جوانب بهترین تصمیم ممکن که به نفع کشتی ایران باشد را بلافاصله اتخاذ کنیم."

آنچنان با حفظ منافع ملی ایران بیگانه شده، نوکر صفت گشته و یهودی ستیزی در قالب سیاست اسرائیل/صهیونیسم  ستیزی که ضد منافع ملی ایران است و در این چهل سال کوچکترین حاصلی بجز انبوه ضرر برای ایران و ایرانی نداشته از مرحله پرتشان کرده که نمیفهمند چه میگویند.

آهای مربی لات و ضعبفکش   (عکس بالا)؛ به این استدلال تو میگویند عذر بدتر از گناه. هدف شرکت در مسابقات ورزشی به نمایش گذاشتن توان و برنده شدن است و نه بازنده شدن بخاطر نوکر صفتی و ترس از واکنش روس‌ها. 

باشد پس از رهایی ایران، ایرانی و جهان از نکبت اصلاح ناپذیر حاکمیت فاشیسم دینی، کسب افتخار برای کشور در مسابقات ورزشی اصل باشد و ترس از واکنش دیگران بی ارزش.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک