خیزش تا سرنگونی رژیم آخوندی - دانشجو

جای چون و چرا نیست که پیشرفتهای دنیای امروز برپایه دانش؛ تخصص و پرکاری استوار می باشد و اداره ی کشورهای پیشرفته در دست دانشوران ومتخصصان  قراردارد. شوربختانه حکومت لرزان ایران، دردست آخوندانی می باشد که هیچ یک ازاین ویژگی ها را ندارند. آنها برعکس نادان ترین، خرافی ترین وتنبل ترین اقشارجامعه می باشند. این قشر خرافاتی سی ونه سال است که مردم را با فریب وزوراسیرکرده ومنافع خود را بجلو وکشور را به عقب رانده است.                                            آخوندان نه تنها دانشور ومتخصص نیستند، بلکه به پیشرفت ایران وآسایش ایرانی هم توجهی ندارند و اکنون دنیا میداند که حتی ثروت ایران را صرف کشورهای دیگر میکنند وبا آسیبهایی که به دیگرمردم دنیا وارد می کنند، ملت ما را در جهان بد نام می سازند و درمعرض خطر قرار میدهند.

برخلاف اصول مدیریت پیشرفته که گزینش برترینها، شفافیت وآشکارسازی ضعف های سازمانی وبرطرف کردن آنها را تشویق و تقویت می کند، تکیه ی آخوندان براستخدام متظاهران به دینداری، پنهان سازی و پنهان کاری می باشد.

دیده وشنیده ایم که وقتی افراد شرافتمند و روزنامه نگاران باوجدان ازخلاف ها، دزدیها ، جنایات ها و بیدادهای  مقامات حکومتی ووابستگان آنها مردم را باخبر می کنند، آخوندی که برامت منت گذاشته وخود را امام نامیده ومدتی است که خویشتن را به مقام جانشینی خدا ارتقا داده است، به آنها دستور می دهد "کشش ندهید".

راستی  وقتی "ولی " می گوید "کشش ندهید" شنونده چه معنی هایی دریافت می کند؟

کشش ندهید تا مردم ندانند که درمیان دولتمردانِ رژیم  آخوندی دزد وجنایتکارهم وجود دارد، کشش ندهید تا مردم ندانند که ما درگزینه های خود اشتباه کرده ویا بناحق عمل کرده ایم، کشش ندهید تا ملت ندانند که پنهان کاری سبب خلافکاری می شود، کشش ندهید تا مردم ندانند که بعضی ازخلافکاران عمده احتمالا به ما و بیت ما مربوط می باشند، کشش ندهید تا ملت ندانند که میلیاردها دلاری را که ما نابخردانه صرف تاسیسات اتمی کردیم و بباد دادیم تا چه حد می توانست درآبادانی کشور و رفاه مردم موثرباشد،  کشش ندهید تا ملت ندانند که آنها را فقیر نگه می داریم و خون وپول کشورشان را ارث خود میدانیم وبراحتی دراختیاربیگانگان می گذاریم، کشش ندهید تا مردم ندانند که اقتصاد مالِ خرنیست وهمچون علوم دیگربرای کشورداری ضروری می باشد. کشش ندهید تا مردم ندانند که بی دانش وتخصص نمی توان کشور را اداره کرد، کششش ندهید تا مردم ندانند که گسترش فقروآشفتگیهای کشوربه خاطر آنست که ما کاردانی، لیاقت وتوانایی کشورداری را نداریم، کشش ندهید تا مردم ندانند که ما درهفتاد سالگی هم معنی "نام نیکو" را نمی دانیم وهمچنان به مال ومقامِ دنیا چسبیده ایم و ایندو رابرتروشیرینترازرفاه وآسایش خلق ِ خدا و وعده های بهشتی اومی دانیم.

مردم قهرمان ایران که سی و نه سال است کردار وگفتار بی خردانه وفریبکارانه ی آخوندان را تجربه کرده اند، هفت روزست که درسراسر کشوردست به قیام زده اند تا رژیمِ بیگانه پرست، خرافه گرا، منحط و متکی بزور آخوندی را سرنگون سازند.   برخلاف خواسته ی مستبدانه ی آخوندانِ  مزور، خود خواه و جاه طلب، این قیام مردمی تا سرنگونی کامل رژیم آخوندی ادامه خواهد داشت. بعبارت "دیگر آنرا تا سرنگونی کامل آنها کِش خواهیم داد.

آخوند نالایق

سه دهه داشتی که گُل کاری +++  ستم اَفشاندی و دَغلکاری

ملتی دید و عالَمی دانست    +++  نیستی لایقِ چنین کاری

آخوند وتازی نمیخواهیم

نخواهد ملتم آخوند و تازی    ++  فریب و فتنه و روده درازی

زَنَد حدّ و بَرَد مال و کِشد دار  ++  امامت می شود با حقه بازی

غرش شیران ایران

این بانگ دلیرانست، مرد وزنِ ایرانست + "آخوند برو گم شو"، ایران زِتو زندانست

خوردی و جفا کردی؛ کشتار بپا کردی + ای نوکرِ بیگانه، ایران زِ تو ویرانست

 

خیزش برای آزادی ایران - دانشجو
https://www.slideshare.net/babackbabakian/ss-62245200
ازهدف براندازی دورنشویم -دانشجو
http://www.iroon.com/irtn/blog/11718