هفته آینده, سنای آمریکا لایحه ای را بتصویب خواهد رساند که جمهوری اسلامی را تهدید به حمله نظامی خواهد کرد. متن این لایحه به رژیم اسلامی هشدار خواهد داد که اگر حزب الله لبنان و یا نیروی های نیابتی رژیم در منطقه وارد جنگ گسترده ای با اسرائیل شوند, نیروی نظامی آمریکا تاسیسات نفتی و اقتصادی ایران را مورد حمله قرار داده و آنرا نابود خواهد کرد. تفاوت این تهدید با تهدیدهای قبلی عدم اشاره به زیرساخت های اتمی و موشکی رژیم است که همواره موضوع اصلی تنش بین رژیم و دنیای غرب است.


یکی از حامیان اصلی این لایحه سناتور Lindsey Graham  از ایالت کارولینا جنوبی است که سابقه طولانی در بد و بیراه گفتن به ایرانیان را دارد و این دشمنی شامل ما ایرانیان مقیم آمریکا هم میشود. Lindsey Graham در سال ۲۰۱۵ گفت, "آنچه من در باره ایرانیان یاد گرفتم, در زمان کار در سالن بیلیارد بود. اونجا من با یک مشت دروغگو آشنا شدم و میدونم که ایرانیان دروغگو هستند!"


Lindsey Graham شصت و هشت ساله در شهر کوچکی در ایالت کارولینای جنوبی بدنیا آمد. پدر و مادر او یک رستوران, بار و عرق فروشی و سالن بیلیارد داشتند که "لیندزی" جوان و خواهر کوچکش در آنجا به پدر و مادرشون کمک میکردن. سیاه پوست ها فقط اجازه  خریدن و بردن مشروبات الکلی را داشتن و نمیتونستن از بار, رستوران و یا میز بیلیارد استفاده کنن. با آمدن هزاران دانشجوی ایرانی به آمریکا در زمان شاه, این بار و سالن بیلیارد هم پاتوق دانشجویان ایرانی آن ناحیه شد.


"لیندزی" تازه دانشگاه نظامی را شروع کرده بود که هم پدر و هم مادر در فاصله ۶ ماه فوت کردن و او مجبور شد که به خانه باز گردد که هم سرپرستی خواهر کوچکش را بعهده بگیرد و هم بار و عراق فروشی و سالن بیلیارد را بگرداند. و در اون زمان بود که او برای اولین بار با گروهی دانشجوی ایرانی که برای بازی بیلیارد به آنجا میومدن آشنا شد. بعد از مدت کوتاهی اداره کردن سالن بیلیارد, "لیندزی" متوجه شد که میزهایی که دانشجویان ایرانی تمام شب رو اونها بازی میکنن, پول کمی در قلک داخل میز جمع میشود و بعبارت دیگه دانشجویان ایرانی تقریبا هر شب مفتی بیلیارد بازی میکنن!


لازم به توضیح به کسانی که با این روش تقلب در میزهای بیلیارد آشنا نیستند, چون خود من و دوستانم هم اینکار را در دوران دانشگاه در آمریکا میکردیم, باید گفت که این کار خیلی مشکلی نبود. شما باید ۴ تا ۲۵-سنتی (Quarter) توی دسته کنار میز بیلیارد میچیدید, بعد دسته را بداخل هل میدادید تا توپهای بیلیارد آزاد شوند, ولی دسته را تا ته فشار نمیدادید که ۴ تا سکه به قلک داخل میز بریزد. بعد دسته را به سمت خود میکشیدید و میدیدید که سکه ها سر جایشون هستن و توپهای بیلیارد هم در سوراخ کنار میز ریختن و آماده برای بازی. و به این ترتیب تمام شب مجانی بازی میکردید. البته یک مقدار کمی سکه به داخل میز میریختید که مشکوک نشوند.


پس هم میهنان عزیز, اگر در آینده نزدیک, تاسیسات اقتصادی ایران مورد حمله نظامی آمریکا قرار گرفت, تقصیرش را هم بگردن رژیم و حسن نصرالله و هم ما دانشجویان ایرانی زمان شاه بیندازید, همه ۵۰,۰۰۰ نفرمون!


اینهم نقل قول سناتور Lindsey Graham در سال ۲۰۱۵:


Everything I learned about Iranians I learned working in the pool room, I met a lot of liars, and I know Iranians are liars