راست و پوست کنده اش این میباشد که تجزیه و تحلیل وقایع انتخوابات "ریاست جمهوری" در ایران و هر شامورتی بازی، گفته و شنفته ای را مورد مداقه قرار دادن به متخصصین سپرده و به تعقیب اخبار فرست لیدی های فاشیست های اسلامیست قناعت میشود.

پس از دک کردن مموتی، نوچه اش، داداش سردار چاپندگی، حتی طفلکی هوشنگ خان و بقیه، شش عدد اجازه ورود به سیرک انتخوابات یافته که بنظر میرسد چهارتا سیاهی لشکر و بازیگران اصلی دوتا آیت الله هستند.  آیت الله فریدون حسن روحانی شده، که نقش رئیس جمهور فعلی را ایفا میکند، و آیت الله سید ابراهیم رئیس السادات که رئیسی شده و مشهور به آیت الله قتل عام .

از همسر آیت الله فریدون، فرست لیدی کنونی ایران، که نامش صاحبه عربی میباشد چند عکسی پیشتر تقدیم شده و طفلکی از قرار زیاد اهل اظهار نظر و عرض اندام علمی/اجتماعی/مذهبی  نمیباشد.

ولیکن اگر بخت آیت الله قتل عام یارش شود و رهبر قدر قدرت، غیر منتخب و مادام العمر فاشیست ها  به ریاست جمهوری منصوبش کند، اولین فرست لیدی بلبل زیان دانشمند، مسلط به همۀ علوم که استاد دانشگاه هم تشریف دارند به ملت ایران اهدا خواهد شد.

 بعنوان پیش غذا و اشتها آور، به این فرمایشات فرست لیدی احتمالی آتی توجه مبذول فرمایید که حدود پنج سال پیش تقدیم شده بود ، ویدیو بلبل زبانی به لسان انگلیسی  با اندکی شکسته نفسی و لوندی حاجی پسند  را هم از دست ندهید (ویدیو ):

"  نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره مشغول "تفکیک جنسیتی کتب درسی" است تا به بلاهت زنانه مردانه کردن اجباری جامعه ابعاد جدیدی بدهد .

جهالت بندرت بدون کم و کاست از پدر به فرزند منتقل میشود. از جمله موارد نادر؛ حاجیه دکتر جمیله خانوم علم الهدی، بنت حاج آقا آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان میباشد.

این حاجیه دکتر جمیلۀ یکه سوار که ماشاءالله "رئیس پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی" است و استاد دانشگاه و نیم دوجین "جوایز علمی" دارد و دو دوجین مقالات علمی تر، بجز حرفهای بامزه ای که در مورد تشویق نسوان به توجه به خانه و خانواده میزند، در سینما، موسیقی، مد و لباس هم نظریه پرداز و در مقاله "علمی " اخیر خود درمورد تدریس به ضعیفه ها از جمله گفته:

" در حوزه آموزش زنان باید بر پذیرش تفاوت‌های فطری و جنسیتی آنها استوار باشد چرا که در غیر این‌صورت موجب محرومیت مضاعف زنان می‌شود."

به عبارت دیگر؛ برای آموزش علوم مثلاً تجربی مانند شیمی باید "فطرت " دانش آموز لحاظ شود و جدول مندلیف (تناوبی) مؤنث به او شیر فهم شود.

نتیجه منطقی: حاجیه دکتر جمیله خانوم به باباش رفته.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد" 

 

تبریک