برای آندسته منجمله من که در پی براندازی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیسم دینی توسعه طلب، جنگ افروز، ایرانی کُش و ایران ویران کُن هستند، خبر قطع کامل نفت ایران خبر بسیار بسیار خوش است.

یادمان باشد که فاشیست ها در عین غارت ثروت ملی ایران و بذل و بخششها به گروه های تروریستی و جانیان بین المللی، در فکر ایران و ایرانیان نبود، نیستند و نمیتوانند باشند.

قطع درآمد نفت به معنی جلوگیری از به هدر رفتن بیشتر این ثروت ملی است که باید خرج ایرانیان شود که نمیشود، در عوض، به مصرف سرکوب و سیه روز کردن مردم ایران و منطقه میرسد.

خبر:

"یک مقام ارشد وزارت خارجه ایالات متحده سه‌شنبه ۲۶ ژوئن / ۵ تیر به شرط ناشناس ماندن به خبرگزاری‌های آمریکایی گفت که او و عده‌ای از همکارانش با متحدان آمریکا در اروپا جلساتی داشته و این پیام را به شرکت‌ها و کشورهایی که نفت خام ایران را خریداری می‌کنند رسانده است که شرکای آمریکا در اروپا باید واردات نفت از ایران را پس از ۱۳ آبان سال جاری به صفر برسانند.

این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفته است که کشورها و شرکت‌هایی که پس از ضرب‌الاجل ۱۳ آبان نفت خام از ایران وارد کنند، مشمول شدیدترین تحریم‌های ثانویه خواهند شد.

بر اساس قوانین داخلی آمریکا، تحریم‌های ثانویه علیه کشورهایی اعمال می‌شود که با ایران معامله کنند."

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

پ.ن. به اینجا هم سرکی بکشید.