خبر و تفصیل   تجاوز گروهی جنسی   به او "در برابر چشم فرزندش" از صدا و سیما پخش شد، ساکت نشد.

لات های   رسانه ای مانند   وحید یامین پور   را انداختند به جانش، ساکت نشد.

 تهدید به گرفتار کردنش در دعوای پُر هزینه حقوقی کردند، ساکت نشد.

 به پدر و مادر پیرش در ایران فشار می آورند و باز ساکت نمیشود.

از صغیر و کبیر حضرات آمدند تو گود، مصاحبه، راهپیمایی و سخنرانی  پشت سخنرانی  تا با "آزادی های یواشکی" مقابله کنند، ساکت نشد.

مسیح علی‌نژاد خوب درک کرده که زن ستیزی نهادینه در حاکمیت فاشیست ها اسلامیست بر ایران، که نماد آن حجاب زورکی است، مسئلۀ یک تکه پارچه نیست، کلیت حاکمیت حضرات وابسته به تداوم این تجاوز به حریم شخصی ایرانیان و زیر پا گذاشتن بدیهی ترین حقوق بشر است.

بسیاری پاپیچ او    شده اند، بجز فاشیست های اسلامیست "اصلاح طلب" و غیرۀ ایرانی کُش و ایران ویران کُن که یکیشان همین چند روز پیش در واکنش به موفقیت کمپین جدید او چهارشنبه های سفید  (ویدیو ) تهدید به قتلش کرد، برخی زنان از ایران فرار  کرده به جهان آزاد و حتی ماشاءالله خبرنگاران و آنهم زن خبرنگار فراری از آپارتاید جنسیتی که اکنون در جهان آزاد "خبرنگاری" میکنند هم در مسیح ستیزی با فاشیست ها همداستان شدند،  همه و همه راه به دهی نبرده و تنها موجب تشدید فعالیتهای مسیح گشته و دمغی حسودان.

بالا بریده هایی از سری نوشته های پیشتر تقدیم شده دربارۀ فعالیتهای خستگی ناپذیر مسیح علی‌نژاد علیه آپارتاید جنسیتی در حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیسم دینی است. به سخنان اخیر او در نشست انجمن دوستداران فرهنگ ایرانی گوش هوش دهید و شاید دعوت به چالش او را هم پذیرا شوید:

 

تبعیض قانونی علیه زنان که نماد آن لحاف-پیچ حجاب زورکی است تیرک چادر استبداد اصلاح ناپذیر حاکمیت آپارتایدی فاشیسم دینی در ایران است.

باشد که آزادیخواهان پیوسته این تیرک را هدف قرار دهند. باشدکه مردان باغیرت ایران با زن ستیزان مماشات نکرده، به هرکجا که زنان ایرانی حق ورود ندارند پا نگذارند و تحریم کنند.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک