وقتی مسیح علی‌نژاد تازه مجبور به فرار از ایران شده بود، شیفته بی‌حیا در خارج از کشور خودش را برایش هلاک میکرد. مسیح بخاطر دفاع (ویدیو) از جناح "اصلاح طلب" فاشیست های اسلامیست ایرانی کُش و ایران ویران کُن سوگلی شیفته جات "اصلاح" و تداوم حاکمیت فاشیسم دینی بود.

اما مسیح در طول سالها زندگی در آزادی با فاصله گیری گام به گام از توهم اصلاح پذیری فاشیسم دینی از این باور بدخیم رها شد، شیفته جات بی حیا هم که در کشورهای آزاد مدافع "اصلاح" و تداوم فاشیسم دینی هستند از او فاصله گرفته که نهایتاً به طلاق انجامید و دیگر اگر هم نامی از او ببرند با کراهت است.

چه میشود کرد، زندگی در آزادی برای انسانهای آزاده خاصیت گندزدایی دارد و دیر و زود موجب تطهیر افکار میشود از پنداشت های غلط که نهایتاً در خدمت پلیدان هستند.

به لابیگران حرفه ای  فاشیست های اسلامیست مانند نایاک امیدی نیست، باشد که شیفته بی‌حیاها روزی آزاده شوند و از ننگ بوقچی حاکمیت آپارتایدی فاشیسم دینی بودن رهایی یابند.

بالا بخشی از نوشتۀ سال پیش است. همان مسیح که روزگاری از دلدادگان مدافع نستوه آیت الله سید محمد خاتمی، رهبر باند "اصلاح طلب" فاشیسم دینی بود، بدلیل درد آزادی داشتن و نوکر صفت نبودن، توانست در جهان آزاد  از دلدادگی به دلزدگی و گندزدایی برسد و آزاده شده.

همواره آمیدواری هست که باشد شیفته بی‌حیاها روزی آزاده شوند و از ننگ بوقچی حاکمیت آپارتایدی فاشیسم دینی بودن رهایی یابند. هرگز برای آزاده شده دیر نیست.

یادمان نرود، دلدادگی به قدرت و ایدئولوژی، چه چپ و چه راست و همه چیز بین این دو، چه پسرخاله های ایرانی اوباما باشند، چه عاشقان ترامپ، چه ابلهان هوادار حزب خائن توده، چه  گیچ الله های ملی-مذهبی، و البته کشته مرده های پهلوی، همواره نوکر ایدئولوژی و قدرتند و  هرگز تا ترک نوکرصفتی لذت آزاده بودن را نخواهد چشید و حتی در عین خیرخواهی مثمر ثمر در آزادی و آبادی ایران نخواهند بود.

خوشبختانه با اینکه از دیرباز بلای نوکرصفتی بین ایرانیان شیوع داشه، ولی بصورت تصاعدی بر آزادگان ایرانی افزوده میشود.

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن که شامل جلوگیری از صادرات یک قطره نفت میشود و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

پ.ن. برخی از رشته نوشتجات پیشین در بارۀ فعالیتهای مسیح در اینجا، اینجا، اینجا و اینجا.  رقص مسیح هم در اینجا